Stim ca timpul este pretios, de aceea am alcatuit un set de raspunsuri, la cele mai comune intrebari pe care le primim. Pe masura ce vom sesiza si alte intrbari adresate frecvent, vom actualiza aceasta lista.
Acestea sunt cele mai comune intrebari pe care le primim despre Bacania Bucovinei. Daca nu ai gasit raspunsul pe care il cauti in lista de mai jos, scrie-ne un mesaj si raspundem in cel mai scurt timp.
Intrebari adresate frecvent - Clienti
Se poate plasa o comanda telefonic ?
- Da, puteti face o comanda telefonic, la nr. de telefon afisat pe pagina de ``Contact``!
Se poate ridica comanda direct de la sediu?
- Acest lucru nu este posibil. Sediul nostru este exclusiv spatiu de productie. Livrarea se face doar prin curier, sau de catre unul dintre angajatii firmei, pentru orasele Bucuresti/Ilfov si jud. Suceava.
Exista prag minim pentru comanda?
- Deoarece dorim ca toata lumea sa se poata bucura de produsele noastre, nu avem un prag minim de comanda. Totusi, pentru a merita sa platiti costul transportului, va recomandam ca comanda minima sa fie de minim 4 borcane.
Se poate comanda si telefonic?
- Da, puteti comanda telefonic: 0730.890.313
Se poate ridica direct de la sediu comanda?
- Nu, din pacate acest lucru nu este posibil.
Cum aflu la ce targuri va putem gasi?
- De fiecare data cand vom participa la un targ, vom avea grija sa postam atat pe Facebook, cat si pe Instagram.
Colaborati si cu firme din industria alimentara?
- Da, facem livrari atat la restaurante, cat si la firme de catering. De asemenea, de Craciun si de Paste pregatim cosulete pentru angajati sau persoane apropiate.
Exista comanda minima?
- Nu am stabilit un prag pentru o comanda minima. Totusi, pentru a merita pretul transportului, va sfatuim sa adaugati in cos cel putin 4 borcane.
Produsele contin gelifianti sau conservanti?
- Produsele noastre nu contin gelifianti sau conservanti, sunt facute natural, dupa retete traditionale.
Cum sunt conservate produsele?
- Produsele noastre sunt conservate prin fierbere in Bain Marie, asa cum faceau si bunicile noastre.
In cat timp imi ajunge comanda?
- Facem tot posibilul sa expediem comenzile in maxim 2-5 zile lucratoare. De obicei curierului ii ia inca 2 zile sa le livreze, totusi, nu putem controla timpul de livrare al curierului.
Ce se intampla in caz ca in colet gasesc unul sau mai multe borcane sparte?
- In acest caz, in baza unor poze pe care ni le trimiteti pe Facebook sau pe mail, va vom restitui contravaloarea borcanului/borcanelor sparte, intr-un cont bancar indicat.
Intrebari adresate frecvent - Parteneri
Furnizati produse pentru restaurante si firme de catering?
- Da, avem parteneri persoane juridice. Produsele noastre se vand si angro.
Aveti o retea de distributie?
- In acest moment vindem exclusiv online si la targuri de profil, dar suntem in cautare de parteneri de distributie. Daca sunteti interesati de o colaborare, lasati-ne un email.
Se pot testa produsele?
- Daca sunteti interesati de produsele noastre, putem sa va trimitem, la alegere, 3 borcane, fiecare cu cate un sortiment la alegere.
Se pot face precomenzi?
- Deoarece produsele noastre sunt facute in special din fructe si ciuperci de padure, care se gasesc in cantitati limitate, pentru a fi siguri ca veti primi comanda dorita, va recomandam sa ne contactati pentru o precomanda.